all star weekend!

tjatja!
sorry att bloggen har ståt lite stil..
men först va det ju skola som vanligt och först va det spanska prov, gick ganska bra tror jag :)
sen efter lunchen va det mitt andra omprov i historia som jag gjorde muntligt tillsammans med emmis :)
vi klarade det med, high five :D och så fick jag VG på min önskekurs som jag gjorde för ett tag sedan också (y)
ganska lyckad men failad dag på samma gång, när vi kom hem efter skolan gjorde vi lite på den nya kursen vi fick i so, hahah det är mycket sånt nu men ja skyll på vår lärare!!
sen blev det ju ganska mycket flum och hannah montana, men vi hade ju redan sett det avsnittet så hon gick så nu sitter jag med yogurt i en kopp hihi o väntar på att pappa ska komma hem med mitt fredags mys!
och imorgon har jag läger i våxnäs, ska bli så kul men är borta från halv 12 till halv 6 så ja det blir inte så mycket blogg men jag hoppas att det kommer bilder när jag kommer hem :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0