du kan ju ringa!

god eftermiddag!
tredje dagen på hälsoveckan avklarad!
och jag hade rätt igår vi hade bara två "lektioner" idag, chill! (h)
"lektionerna" bestod av först profil vilket var syslöjd i en och en halv timme sen 2 timmar rast, då åkte jag, emma och johanna ner till stan och käkade på mcd, efter det fick vi skjuts av jojjos mamma till kmti och va där, vi började med en timmes rast då vi gick på rullband (fett med kul hahah) klockan 12.45 hade vi spinning i en timme och hahahha jag jag körde i samma takt som hon i "måndag gör jag ingenting" reklamen höhö! ^^
sen yoga och det va nog det mest svåra jag gjort, man fick inte skartta eller prata klapt ens le!
gaaad aldrig igen!
sen var dagen slut och emmas mamma kom och hämtade oss så svängde vi förbi salongen och jag fick en klipptid på fredag, nu är vi hemma och ska snart ta oss lite mellis. skriver mer senare puss :)♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0