feels like we will never be..

tjenna!
efter att jag hade kommit hem från träningen gick jag igenom en av min lördagstänings depritioner inget mer med det höhö, så jag tog mig ett varmt bad så blev allting mycket bättre, efter det satte jag mig och gjorde cheatas rosetter , haha dom blev jätte lyckade *not* men dom är små så dom fattar inte så mycket, jag gjorde mitt bästa och slutresultatet får se ut som det gör. men skit samma, vid 10 i 7 gick jag o möte manda så skjutsa hon mig till ica där vi möta ebba och maja, köpte lite godis och hem till maja för att titta på film men det blev inte av så vi satte oss o snaka lite girltalk istället ;D
och tog lite random bilder haha men kul var det som vanligt! :D
sen kom pappa och hämtade mig och nu sitter jag framför datorn och tänkte tvätta bort sminket och dra på pyamasen och somna, jag är såå trött och det är ju skola om typ 30 timmar och det betyder helsovecka och grym utskämning!!!
men det tar vi då god natt bloggen :)
hahah oh no you did'nt
hahha how can you not laugh at that!
hahahhahahha förlåt mem jag dör på den bilden!! xd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0