guess we have a sweet life

god eftermiddag!
är äntligen hemma efter en lång skoldag med många både bra och mindre bra händelser! ;)
för det första så fick jag vg på mitt senaste matte prov och på min idrotts redovisning med emma (y)
utvecklings samtalet gick också jätte bra mamma blev stolt och det är väl det som räknas haha ;)
musik provet får vi ju bara hoppas på, men när vi va på gamla fängelset med klassen idag så började det med att jag och emma fick gå dit eftersom nämner inga namn men jackob erlingsson och hampus wingpvist snodde min cykel så ja vi fick gå till stan i ös regn!! -.- :@
sen när vi skulle till skolan igen tog dom min mössa och nu ligger den på en soptunna genom blöt med massa löv i!
ja så det blir väl att köpa en ny då suck! -.-
så det är skönt att vara hemma nu men nu ska jag slå upp historia böckerna och börja plugga till mitt omprov haha
skriver mer senare puss :)
skolkatalogen kom idag också ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0