hälsovecka

hej bloggen!
sitter och slappnar av framför tven efter en lång måndag, även om det va första dagen på hälsoveckan är jag redan slut hahah, nej konditionen är inte så bra som den kan vara *ler oskyldig*
först på dagen va det ju b-språk där vi kollade på film sen intro om hälsoveckan vi fick schema och sånt, sen gick vi ut på en timmes powerwalk runt sundsta gaadh redan jobbigt då lixom, lunch sen va det avslappning och det gillar jag! :D
efter det va det dags för inlines åkningen gick faktiskt bättre än jag trodde haha, jag trodde att jag skulle åka in i alla och ramla hela tiden men det gick så bra så bra jag bara vinglade till lite då och då ^^
vi åkte ända till ulvsby dit jag och emma brukade pka i sommras ;)
men jag måste säga fy f*n va kallt det va, jag hade inga vantar halsduk mösa eller jacka! bara mjukis dräkt med ett linne under så jag dog ungefär!
men när jag kom hem kokade jag lite te och satte mig här framför tven med min päls! :)
nu har jag precis varit ute med morris och nu ska jag snart äta middag skriver senare puss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0