homecoming

hejsan!
är tillbaka från ikea nu och är ganska nöjd, efter mycket spring på ikea så blev det en bra och redig säng till mig!
så den kommer hemkört till oss imorgon, så det är sista dagen jag sover på min lilla säng, imorgon blir det dubbet så stor plats att dra sig på höhöh :D
har fixat mitt virusskydd också, eller ja pappa fixade det så nu kan jag surfa vart jag vill, ut på internäts alla sidor nej men nästan kanske.
men så jag kommer nog spendera min dag hemma imorgon och fixa mitt rum då dom städa och mubblera om som det så väl behöver!
nu ska jag äta lite middag med modern min sen ska jag tagga för grays kl 9 :D
här är min nya datorväska också, jätte nöjd faktiskt så gullig och kostade bara 180 istället för typ 200-300 som på alla andra teknik ställen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0