i am the man

god kväll hihih!
jag är tillbaka igen! efter en annan träning den här gången!
funderade stark på om jag skulle gå eller inte men tillslut kände jag mig lite tvingad!
men när jag väl lyckade ta mig fram i denna november snöstorm så va inte tränaren där, så jag blev ganska pissed men vi ringde till isabelle som ringde emma som sa att lina (vår tränare som vi skulle ha idag) inte skulle komma för hon hade skaddat knät och hon har fan inte sagt nåt och då va klockan redan halv 6 så vi började för en halv timme sen så det blev jag alice julia och hanna som fick styra upp det hela hahah :)
vi gjorde lite i alla fall men jag skulle hem vid 6 så nu är jag hemma och ska precis in i duschen och fräsa upp mig lite, och nu är det ju så illa så jag har inte min sladd till kameran så jag ska leta eftre den men tills vidare blir det bara gamla bilder och cam haha :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0