knip käft då om det ska va så jävla roligt

god morgon!
alarmet har precis ringt och jag känner mig helt död, jag hat sagt det förr och jag säger det igen jag hatar lördagsträningar!!!!
men jaja det är gött när dom är över, så kan man krypa ner i sängen ingen hihihi.
men det blev inge bloggningen igår jag orkade helt enkelt inte, så jag tar det nu :)
jag gick till ebba igår runt 3-4 nåt och så satte vi oss och kollade på horton ^^
bästa filmen nånsin, sen vid kvart i 7 gick vi och möte maja vid casablanca och hyrde film (dom valde)
när vi kommer hem och ska se filmen är det nån jävla lebb film som alla k*ullar alla i, det va nog den värsta film jag sett!, men sen satte vi på svampbob the movie och pratade och då blev det lugnt :)
vi pratade om tjejers favorit ämne då såklart haha men det va jätte kul och skratt blev det ju också :D
vid runt 10 kom jag hem och satte mig vid tven resten av kvällen.
men nu ska jag gå och äta lite frukost och göra mig iordinng :)
först glad ebba :)
sen spiller hon cola på mattan och får panik
och därmed hade vi en ledsen ebba ;)
sen rev hon sönder en kartong, aså det är lugnt hon är inte så konstig hahah x)
och...
eldade det!!! :D

Kommentarer
Postat av: ebba :)

Alltså, värd kväll är det enda jag kan säga! :D<3

2010-11-06 @ 10:02:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0