kommer bli super kallt nu!! :o

rubriken talar sanning vi kommer dö karlstad bor!! :O
iaf sitter vid msn nu o snakar med sälis/ejzan/emma i fall det är lite svårt att hänga med så har hon väldigt många smeknamn haha men de ä samma person! ;)
ändå ganska konstigt hon heter ju emma det är ju ändå ett kort namn men har ändå många smeknamn, hmmm tänka sig har jag aldrig tänkt på..
ajja ska snart gå och villa huvudet på kudden, provade min nya garderobsinredning och allt passa förutom en grej som får lämnas tillbaka, men jag fick ändå det jag mest ville ha, kan vissa det sen nån annan gång när de ä klart (y)
imorgon är det sovmorgon och efter skolan är det träning som vanligt...
men jag bloggar när jag kommer hem efter skolan en sabbis sen puss :)
god natt bloggen!
tyckte dethär trevåningsbygget va så coolt, så stolt att vi klarade det tjejer! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0