light up

god morgon!
gud va gött att få sova ut!
nu är det ju höstlov här och vi är lediga från skolan i en hel vecka! underbart verkligen!
jag vaknade för ett tag sedan och har legat och läst men jag blev så hungrig så jag gick ner och hämtade lite oboy och två makor till frukost, så nu tänkte jag slå på lite lugn musik och läsa ut min bok, sen lite senare ska jag på ansiktsbehandling och det ska bli så skönt, bra början på lovet hihih ^^
men jag bloggar lite senare igen nu väntar min bok puss ♥
det börjar bli så mörkt på mornarna nu alltså!

Kommentarer
Postat av: Madeleine

sv: Tack!

ja här är allt bra :*

2010-11-01 @ 11:53:12
URL: http://maddelejon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0