lollipop

god eftermiddag!
nu sitter jag framför tven och tittar på ema 2010 :)
och snart är det dags för veckans avsnitt av the hills! :D älskar det starkt!!
sitter och väntar på mat som är på g också, är lite små hungrig efter min jobbiga dag som bestog av dator,tv,brodera,dator igen, sen tv nu igen och så va jag ute med hunden där emellan och nu har jag duscha, så jag tycker att jag har haft en riktig effektiv söndag. men jag har faktiskt inte mått så jätta bra, har varit på dåligt humör och allmänt ledsen och inte orkat med någonting jag är bara slö och vill inte göra något. känns ju jätte bra att det är helsovecka nu också där jag kommer skäma ut mig som aldrig förr!! xo
men nu måste jag gå och lite rätt på mina inlines skriver kanske mer ikväll :)
har så lust för att åka bort härifrån!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0