panik!

hej!
har kommit hem från träningen nu och har duschat och allt sånt grejs ;)
och nu har jag fixat musiken till småttingarna till juluppvisningen (y)
idag fick jag och alice en ganska upprörande nyhet, den typ bästa i laget ska sluta nu 3 träningar innan julpuuvisningen, åååh förlåt men jag blir så jävla förbannad hon kan inte vara med i 3 träningar o sen sluta. nej vi ska göra det så jobbigt som möjligt för alice och mig så vi får göra om programet för andra gången, och dom är ju små så dom blir ju jätte förvirrade lixom!! :@
aa it is what it is..
men nu måste jag sätta igång med mitt pluggande och så tror jag att jag ska hinna med att va med emma en sväng också skriver senare ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0