RLT

hej!
sorry för dålig uppdatering idag! ;(
men det är fredag och det säger allt tycker jag hahah ^^
men idag var det ju sista dagen på hälsoveckan och slutsatsen av denna vecka är väl bra men jobbig och chill på samma gång, det är svårt att förklara hehe men jag tror inte jag har tränat så mycket på en hel vecka *ler fånigt*
men när dagen va slut gick jag och emma hem till mig och gjorde klart vår musikrogram som skulle varit inlämnat igår till gympan, och vi är dom första som ska presentera det så haha lite stressad!
sen vid 6 va det ju hannah montana forever i en hel timme så vi va ju tvungna att se det så vi hann inte riktigt klart men resten gör vi på söndag tror jag :)
nu har hon åkt och jag ska titta på sixteen wishes och se om mamma har köpt nåt gott att äta, skriver mer sen puss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0