står här ditt namn

hejsan!
dagen idag har varit lite alltmöjligt....
först va det kyrka med hela gamma (arbetslag) i en timme, sen darrade vi oss tillbaka till skolan och hade
gympa, hahah tört! -.-
efter det va det oförberet engelska prov gick ganska bra tror jag-hoppas jag- sen lunch och sen hemkunskaps prov
gick också bra jag klarade det! :D
sen matte ja det va också ganska bra men tört!
efter skolan gick jag ejzan och livia till ica o köpte godis o muffins, blev skjutsade hem till mig av emmas mamma :)
tog lite kort, käka varma mackor, kolla disney channel och nu sitter vi och kollar skolkatalogen! :D
ska fixa design till candyqueens kom ihåg och kolla på den bloggen äger! hahah (y)
länkar senare nu måste jag bli lite social puss :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0