tidinställt inlägg

god morgon!
tänkte bara pröva på att köra ett tidinställt inlägg! jag hatar när man går i skolan och inte kan blogga det är så tråkigt! ;)
men i alla fall, nu sitter jag (antagligen) i syslöjdssalen och har precis börjat min en och enhalv timmes långa lektion med bara sy slöjd! älskar det vilken snille blixt som kom på den iden!! :D
när detta är slut vid 10 så är det 2 timmar rast tror jag sen ska vi till kmti igen, gött mos det bara 2 lektioner. nej vänta det ska vara tre... aja när skolan är slut ska jag försöka kolla om jag kan komma till min frisör för jag måste verkligen fixa mitt hår. men jag skriver mer när jag kommer hem ha en bra dag puss ♥
före ↑                                                                        efter ↑
ville bara vissa hur det såg ut ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0