when i see your face

tjenna! :D
ja okej jag vet bloggningen suger nu, men jag har inte haft tillgång till dator eller inte haft tid! ;)
idag va det skola först då, och brandlarmet gick på mitt i so lektionen så vi va tvungna att springa ut, med min kortärmade tröja men uringning, ja det va kallt som in i helevet!!! :O
fy fan säger jag bara!
men efter skolan idag gick ja o emma hem till mig o ut med morris hämtade lite grejer sen sprang vi upp till bussen, vid sunnegatan hoppade livia på, sen åkte vi hem till emma och va där, jag hade morris med mig också så han fick leka lite med pajaz och blev skäld på av emmas hund mixa, fast ja mixa vet ju bäst och lärde morris lite vett hahha ;)
vi pluggade mest, men ändå flum (ja ni fattar ju de by now..) lånde lite kläder av ejzan också, men sen skulle jag hem så mamma kom o hämtade mig, då åkte hon och tankade så jag gick till ica o köpte godis. nu är jag hemma och sitter o kollar på biggest loser! :D
jag glömde min laddningsladd hos ejzbejz så jag hinner inte blogga mer idag för jag har bara 48% kvar ;(
men puss hejdå! :D
söta mixa!
dagens outfit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0