work out

god eftermiddag! :)
andra dagen på hälsoveckan avklarad skönt!
idag fick vi frukost på skolan, ganska gött det innebar lite sovmorgon + längre tid att göra sig iordning! :D
efter det va det en slags skriv grej sen b-språk och lunch men skolan är ju så smart så vi hinner inte ära lunch s¨vi åker tomma i magen iväg till kmti där vi skulle träna, dom delade in oss i grupper och min grupp skulle träna för sen skulle vi gå på en lite "föreläsning" man fick välja mellan box och arobics, jag och emma valde ju arobic såklart!
sen när vårt pass va klart gick vi ner och kollade på den andra gruppen och vi va så glada att vi inte hade valt box det verkade sååå jobbigt! :O
sen va vi på föreläsningen sen va dagen slut, ganska chill förutom delen där man skulle cykla hem i sveriges snöoväder ni vet nät snön känns som grus och man får det i ögonen + motvind, de va gött det, så nu har jag precis kommit hem och är helt slut och hungrar ihjäl men jag har gjort min en stor skål gröt som jag ska ladda upp för min träningen med som jag ska åka till snart haha men jag skriver mer senare puss :D
dagens outfit kommer då också (y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0