10 februari - mer snö -.-

hej!
sitter i mitt kära lilla rum och packar väskan med lite kläder som jag ska ha imorgon och så ställde jag in guitar hero:t i bilden förut + att jag skottade hela uppfarten, hahah den du shit det va jobbigt men nu är jag klar med det, så nu har jag bara plugget kvart då (!!) har en del att göra med tanke på provet imorgon -.- + massa läxor, men jag gjorde en recension på engelskan på boken jag läste och fick mvg (!!) på den, så det känns gött som FAN!
annars så är jag ganska stressad med allt just nu, men det blir bra på söndag när att jag har planerat är över ;)
fast jag gillar ju att ha saker att göra hela tiden annars blir det bara att man sitter och inte gör nånting, skönt ibland men inte den livsstil jag söker efter :)
nu ska jag koka lite daim cappuccino så jag kan plugga lite :) hörs ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0