hör du hur dom sjunger

tja!
hela söndags dagens är snart förbi och jag har inte gjort ett skit idag!!
jag har börjat den långa resan med att kolla på how i met you mother från början
sen tvingade mamma mig att städa mitt rum, efter det la jag mig och läste i 3 timmar!!
aa jag vet jag blev också förvånad! men världen är full av små överaskningar
vid middagsbordet förut fick jag ett litet avfall på mamma och pappa om att jag inte kan komma på min mormors fördelsedag för att jag har en cheerleadning grej i en halv timme sen söndagen som är ett liiiitet problem (!!!)
men mamma ringde jojje så hela familjen kanske kör på en weekend i stockholm (fast på olika tider såklart)
men vi får väl se det är inte nära bestämt än, kanske inte kan ta mig till det heller -.-
ibland aså!
men nu ska jag snart kolla på en film och mysa PUSS ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0