jag kommer

god kväll!
tänkte precis ta och platta håret, vill se hur mina slingor verkligen blev nu höhö ;)
men dagen började med träning efter det va det snabbt hem och göra sig iordning, sen körde mamma mig ner till stan där jag mötte maja, vi kollade runt lite jag köpte en blommig blus och örhängen
sen tog vi bussen till ica där vi (maja) började den desperata jackten efter daimpaj hahahha
hittade det inte men köpte nån annan frusen paj sakimoj, själv köpte jag slingor
bussen hem till mig och gjorde slingor, hahahha shit aså jag tror det blev liiite många men förändring är bra eller hur?
haha men hon åkte hem vid åtta, då satte jag mig vid tv:n med mamma och kollade på melodifestivalen men tröttnade och nu sitter jag här :)
förre
resultat kommer imorgon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0