ni blir aldrig som oss

hej!
skolan började med muséet på morgonen så tog bussen dit, gick runt på en utställning och målade mönster och fickade efter, mysigt :) buss tillbaka till skolan och hann va med 4 min på so:n (väldigt tråkigt.. )
annars gick dagen relativt fort, när jag kom hem satte jag mig direkt ner med matten, vilket jag vill påpeka att jag aldrig lyckats med förut i mitt liv! :o
nu håller jag på att riva ut alla mina kläder ur min garderob, går ganska bra, kul är det och bara rycka ur allt och slänga det på golvet i arbetsrummet haha :)
imorgon kommer dom och kollar och fixar, super exided! :D
snart kommer pappa hem också och ska köra mig till träningen som jag har i en halv timme.. själv tycker jag att det är sjukt onödigt men visst..
dagens utseende

Kommentarer
Postat av: Anonym

snyggt!

2011-02-16 @ 20:09:10
URL: http://bbarahelena.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0