ny tv, bra eller dåligt?

min mamma kommer få en bonus i hennes lön nu för att hon jobbade hela nyårs helgerna och i jul o så
jag citerar.
mamma: - nu när jag kommer få en min bonus (happy face) så tänkte jag att vi kunde gör något kul?
jag: - jaaaa,  vad ska vi göra!?
mamma: - jo, jag tänkte att vi kunde åka och kolla på en ny tv dit upp?
jag: (from happy face to sad face) va?!
min bror: - jaaaa! bra mamma!
jag: - seriöst, en ny tv..?
mamma och min bror: - ja...? vad vill du göra då?
jag: - ja venne
men seriöst en ny tv, fan va tråkigt!
visst vi behöver en ny, men om vi ändå ska göra om garderoberna så kanske vi kan köpa nåt nytt att fylla den med också, men nej vi köper en tv istället skit kul! -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0