sorry it didnt work out with life

tjaaa!
de va ju discot igår så jag blogga inte, gick ju sådär, palla ta upp
efter det så kom min brorsa o hämta mig o grejerna, senare kom emma hem till mig och vi käkade lite
pommesfrites till middag och kollade på james bond, la oss rätt tidigt, jag va så sjukt trött ;o
men idag vaknade vi jätte tidigt, gick upp tog frukost och satte oss vid tv:n för att spendera den underbara soliga
dagen klistrad under filten framför tv:n hahah :)
vid 6 gick vi till ica o köpte godis, sen skulle vi göra nåt sen ses igen men så bliv det ju inte riktigt så nu sitter jag själv framför datan haha :)
skulle ju kanske dragit på emma stendhals fest, men så blev det inte heller hahaa ;)
nu ska jag knäppa på en film o lägga mig under täcket puss puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0