talk to the moon

hej!
skolan idag va chill, gick ganska fort, matte provet idag gick också ganska bra tror jag (hoppas!) :)
efter skolan gick jag hem ut med hunden fixa lite, och tog bussen till stan med julia
vi gick runt och kollade lite, pratade och gämrade oss över detta iskalla sverige och detta tråkiga karlstad (!!)
kul ve det, när man tänker efter så va det så sjukt länge sen, och mam trode aldrig att det skulle hände igen
men som dom säger, plötsligt händer det! ;)
nu är jag hemma och ska äta lite sen blir det väl plugga, ska rita upp hur jag vill ha mina garderober som dom är här och fixar nu, med start idag så ska bli skit kul! :D
imorgon är det fredag, hörs då! ♥
gamal bild på rix fm festivalen 08 tror jag allt det va :D♥

Kommentarer
Postat av: VIKTOR FRISK - 15 ÅR OCH MODELL

15 år och jobbar som modell och snart aktuell med ny tv serie i SVT gå in och se en liten försmak! En aktiv bloggare med mycket shyssta bilder och bilder från events och modevisningar!

Ta en kik

Kram Viktor Frisk

www.viktorfrisk.com



& Glöm inte bloglovin ;)

2011-02-18 @ 23:49:47
URL: http://www.viktorfrisk.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0