the world spins medly on

hej!
dagarna lever sitt eget liv och dom bara flyger fram känns det som, det va nyss fredag två veckor sen
men antar att det är en bra grej eller hur? det blir ju lov och vår och sommar så inget emot det! :)
men igår spenderade jag min eftermiddag med maja och julia, det va så mysigt, vi satt och pratade om allt möjligt som vi ska göra och allt, det va typ 2 år sen jag va med dig julia sist och jag är glad att vi kunde komma överens igen det känns bara så konstigt att en dag vara super tajta och nästa inte snaka med varandra på 2 år, sjukt!
men idag så va det massa hets o skolan, för vi ska ha disco för småbarnen på fredag så det va massa prat om det, men jag tror vi har det under kontroll (hoppas!!)
efter skolan så drog jag och emma hem och pluggade och bakade tigerkaks muffins ;) smakade ingenting men aa hahah :)
nu har jag följt henne en bit, så nu ska jag hoppa in i duschen och sen ska mamma förhöra mig på so provet som också är på fredag (!!) -.- hörs puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0