2 mars

hej bloggicch!
hahah, sov över med emma igår massa kul!
hon presenterade mej för ett nytt spel off the rails o jag har ju lite lätt att bli spel beroende
så vi satt upp och spelade till 2-3, trött!
sen skulle vi/jag upp 9 för jag skulle på träning kl 11 så sov typ 5 timmar i natt -.-
träningen gick bra iaf, efter den va jag och pappa och åt salader på oliven på våxnäs, jätte gott :D
tog bussen hem och började sortera min garderob - tog ju ett tag - så nu är jag äntligen klar!
imorgon ska mamma vara ledig också så då kanske jag, mamma o pappa åka ner till slema spa i sunne
pappa ska ju åka skidor medans jag o mamma göttar oss i 2 dagar (y)
hoppas det blir så! :)
kommer med besked haha hörs ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

härlig blogg du har! ställ gärna frågor i min blogg har nämligen frågestund,skulle varit kul:)

2011-03-02 @ 18:09:25
URL: http://jeta.blogg.se/
Postat av: Z i r r e s ♥

allt bra? :)

har en fråga på bloggen!

kommentera gärna vad du tycker :)

2011-03-02 @ 18:53:45
URL: http://zirres.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0