baby i'm in love!

heeej!
jag är tillbaka! :D
jag har inte kunnat blogga nåt sen i lördags eller söndags för att jag fick virus på min dator
p.g.a kissies.se! :@
men pappa fixade det så vi tror att det är bort nu iaf, skönt trodde jag skulle dö där ett tag! :o
men vad har hänt mig under veckan då?
tja inte mycket skolan, sesongspremiär av desperate housewifes igår, så sov över med emma, kul! :D
juste i lördags va det ju nordic, det va faktiskt jätte kul :)
idag har jag haft kort träning, sen jag kom hem har jag bara  ätit nu sitter jag och smuttar på mitt kaffe med smak av marabou ^^
super gott
mamma har bokat resa till spanien idag också, så på påsklovet drar vi iväg på en veckas solsemester (hoppas jag!)
+ så kollar vi för fullt på resan till new york också, känns som det börjar bli dags att boka även om vi ska åka i augusti men då har man ju nåt att längta till :)
men nu ska jag tvätta bort sminket, hörs efter skolan imorgon puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0