changed plans

hej!
sorry blogga inte igår men jag hade inget att skriva om så..
men i alla fall sitter jag vid datorn ensam hemma med gött hög musik och bara chillar
skolan idag va som alla andra hade bra humör idag och igår faktiskt så wow det är inte ofta jag har haft så bra humör i skolan (på väldigt länge iaf ) i skolan, starkt!
efter skolan gick jag hem snabbt sen tog jag bussen till stan och möte upp millan från cheer för jag skulle köpa club nordic biljett av henne som hon hade fått över eller nåt
- tänkte ju inte gå först för jag tycker det är meningslöst! men hon hade fått massa över och massa saker så jag ville gå tillslut och nu ska det faktiskt bli kul tycker jag, att jag skulle gå bestämde jag alltså idag hahah lite spontant sådär men det är kul ju! - sen tog jag bussen hem
nu har jag käkat en avokado och bytt till mjukis, fryser jätte mycket, bara jag inte blir sjuk nu skulle vara just snyggt! -.-
men hörs senare PUSS ♥
3 outfits jag haft under veckan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0