hot and heavy

hej!
dagens arbete är klart!
på lunchen va jag och mamma nere på stan och åt på macie det är jätte gott där!
mätt och belåtten körde mamma mig hem och jag tog ut hunden på en promenad
sen badade jag honom också för han va jätte skitig, misstaget va när jag släppte ut honom i trädgården - han älskar att vara där när det är varmt och soligt - men istället fär att sola så grävde han ner sitt ben i leran och kom in lika lerig och äcklig som han hade varit in all möda jag hade när jag badade honom -.-
jobbig hund!
men jag va ju själv tvungen att bara sätta mig framför solen ett tag, gött som fan va det, på min termometer stog det 13 + grader! :D
do you know what i just found out?? det är våååååååååååår nu!!!! :D
nu väntar jag på att emma ska sluta så vi kan va en stund innan jag ska iväg till gymet :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0