rubrik jävel

hej!
bloggade inte igår p.g.a. sjukdom och orkade bara inte stara datorn.
men nu är jag uppe och har hållt igång hela dagen! :D
imorse va jag uppe vid 9 med sår under näsan, dunkande huvud, ont i halsen och retande hosta
men det vart ändå iväg på träning, kul va det också, fick en liten förfrågan till att vara med i rm laget också
och det kan man ju bara inte tacka nej till, är extremt taggad!! :D
när jag kom hem runt halv 1 va det snabbt in i duschen och göra sig iordning
vid halv 2 åkte jag till stan och mötte upp emma för en tur in i affärerna, behövdes!!
fick med mig hem 3 linnen, ett par solglasögon och jag fick med ett halsband på köpet också ;)
nu är vi hemma och käkar naturgodis, ska mest ta det lugnt tror jag
senare vet jag inte så vi hörs då  pusss ♥
bilder kommer senare

bild från tidig vinter, herregud! ;o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0