she can be donkekong

hej!
dålig uppdatering idag men jag har gjort grejer hela dagen!
dagen började 06.47 av alarm, upp ur sängen och göra sig iordning till sista dagen på proen
hängde med mamma till jobbet och gjorde det jag skulle, tog sen 7:an till stan vid 11.20 och möte emma på stan
blev mest o cruzza omkring och kolla lite på kläder, jag köpte en vårjacka!
stolt, äntligen typ känns gött att ha det gjort och är taggad tills det blir dags att dra bort lappen och inviga den, men med detta väder kan det ju ta ett tag! -.-
men efter stan åkte vi och hämtade emmas lillasyster nora och vidare hem till älvåker, packa sen hem till mig, ut med hunden snabbt och iväg till spinning på friskisen, skönt pass, efter det flyttade vi oss med tränings kläder och hela skiten till ica och köpte hjärtan och nöter samt lättdryck, det vanliga :)
nu är vi hemma och har duscht så nu blir det chill i soffan och med datorn i knät
bloggar nog mer imorgon, kommer bilder mm sen pusss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0