the sun rise in my heart

hej!
sista veckan på praon är påbörjad och arbetet hos mamma är lika enformigt och tråkigt som vanligt
men nu är jag hemma och ska försöka plugga lite, men jag vet bara att vi har svenska prov nästa vecka men det är ett till prov som jag inte kommer ihåg va det va!! :(
jag kommer dö! menmen
juste igår när jag skulle sova så tänkte jag på en grej, jag spenderar mellan en 5:tedel och en 4:rdedel till att försöka somna på kvällarna!
igår gick ja o la mig vid 9 (fett tidigt men gött, och behövs för min förkylning) och jag somnade inte förän efter 1 på natten! :o
gött!!
får börja gå på sömntabletter eller nåt för detta är inte bra aså!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0