tjejer ni ÄGER!

hej!
nu har jag precis kommit hem från en snabb tur ut till segerstad
jag hängde med mamma för att kolla på ett hund pansionat till min hund när vi åker till spanien
det verkade bra, som tur är!
sen va vi också i stan snabbt, hos farmor, vi gick lite i affärer också i typ 1 timme
mår fortfarande illa och har inte kännt mig så bra på hela dagen
men jag är ändå jätte glad nu för jag fick ett telefonsamtal från ida i cheer som sa att
karlstad har vunnit guld i jr och sr kategorin!! :D
så jävla f*cking stolt, aaaah dom har gått vidare till RM FATTA VA BRA!!
jisses krist det är helt otroligt, ville vara där och se dom ta hem det men det spelar ingen roll just nu
dom har satt karlstad på kartan igen (wow det lätt corny) och nu ser alla att karlstad är bra om inte bäst! :D
jag just nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0