your impossible to find

hej!
sorry för att jag inte blogga imorse, gjorde ett inlägg men tydligen så ställer man fram klockan nu så jag fick lite sterssigt sen!!
men jag vaknade halv 10 ( trodde jag!) satte mig med flingskålen framför tv:n i lugn och ro
hoppade in i duschen vid 10 och började fixa mig vid halv 11 typ men i all min ro så ropar pappa att vi ska åka, för vi skulle samlas 12, så jag står med blött hår osminkad 10 i 12 när jag trodde den va 10 i 11!!
helt fuckt up! men jag hann typ ändå
det va ju värsta stort där o mycket folk, fanns inte så mycket att göra i 3 timmar innan vi skulle på scen så vi fördrev tid genom att bygga för uppmärksamhet och tränade på toss i ett hörn typ
vi satte stretch extension! :D (stavning)
men uppvisningen gick jätte bra tycker jag, och jag är så himla stolt över team tigers som jag och julia tränar som satte sitt program jätte bra!! :D
nu sitter jag och tittar på hockey, färjestad - AIK :D
wiiiiie älskar hockey hahah
hörs senare ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0