life's to short to even care at all

hej bloggen!
är hemma från skolan, har varit det ett tag. dagen gick ganska fort ändå, typ vanligt lixom. jag fick precis ett samtal från min farmor, mår lika dåligt varje gång! låter lite konstigt men hon är 95 (wow jag vet! :o) och har ingen aning om vem jag är eller nån annan i min familj heller. för att öka på det hela fick jag reda på att min lilla cruch (?) har en fått en flickvänn, som för den delen absolut inte passar tillsammans!!!
life's a bitch, seriously!!
i alla fall, jag biter ihop. träningstiden har blivit flyttad till 19.00 till 21.00, så jag har ca. 2 och en halv timme att plugga sönder hjärnan innan det är dags att åka, hörs efter det kanske ;)
dagens:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0