MABY I'M DREAMING

hej!
jag har inte hunnit blogga alls idag än sålänge (som ni märkt..?) men jag och emma vaknade runt 11 halv 12 och gick upp och kollade på idol repriser hela förmiddagen. sen vid 2 hade jag träning till 6 så jag kom för bara en stund sedan ;)
jag hade ju träning själv först så vi gjorde jätte mycket gymnastik och kan ÄNTLIGEN (!!) flickis själv på mattan! gött som fan aså, så himla kul hihi! ^^
sen var jag (och johanna) tränare för våra små tigers, och dom va alla så jätte duktiga haha! :D
så söta är dom, vi har 14 stycken! :o det är jätte många för oss haha, men det är bara roligare för då kan man göra mer grejer och så!
men nu i alla fall har jag varvat ner lite och ska sätta mig och plugga so! tänkte kanske ta en preomenad sen för jag är så trött och hängig har inge energi över huvud taget! (det kanske är ett helt ord?)
suddigt??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0