i don't give a damn!

kom precis hem från ebba o tänkte berätta lite om dagen! :)
som sagt i tidigare inlägg så låg jag o sola hela morgonen sen vid 3 ungefär gick jag runt sjön o när jag kom tillbaka gjorde jag mig iordning o åkte o möte ebba vid halv 5-5 lr nåt sånt
vi körde omkring väldigt myk! :O
sen blev vi lite trötta av allt cyklande så vi åkte hem till ebba o spela sims o kolla på jakass :D
haha de va så kul i vissa lägen Xd
men jävligt äkligt i andra! dom praktiskt taget spyr igenom hela filmen!
uuh fy fan!
aja nu sitter jag här hemma o fick precis min månadspeng så pappa har inte fattat att jag ska få barnbidraget ofc!! ååh han är så jävla jobbig -.- :@

so cute! ♥


Kommentarer
Postat av: ebba♥

SNACKA OM WORKOUT! :D

hahah, btw, Bam låter inte pårökt Felicia! xD

...och på bilden, har du typ slått mig där eller är jag bara überfokuserad på datorn? o.O



HUGS! <3

2010-08-03 @ 00:16:37
URL: http://ebbmundt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0