nu har det sista tåget gått

tja bloggen!
sorry för typ sämst bloggning men jag va sjuk så skyller på det!
men idag va jag duktig och släppa mig upp ur min varma säng och tillbaka i min härliga skola! not!
men jaja you got to do what you got to do typ..
så jag fick tillbaka mitt engelska prov gick bra fick VG 56 av 67 i poäng,så är nöjd ;)
sen hade vi praktiskt prov i hemkunska o hon lottade vem man skulle va med, jag kom med collvin (kille i min klass)
ja han sa att han va bra läraren med men han klanta ändå till det så det smaka skit! xo
men vi fick ändå VG+ så det är lugnt hahah (y)
efter skolan gick jag hem med emma, vi satt mest framför datorn, käkade nutella maka o va ute i snön o lekte :D
the kid way roles! eller hur det stavas haha..
nu har emma precis dragit hem så nu ska jag ta en varm dusch nåt att äta kanske sen ska jag krypa till kojs
hahah min mamma har också fått min förkylning :D snälla barn hon har
hörs senare pusspuss ♥
mitt öga, lite större ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0