redo... nu kör vi!

hej bloggen! :D
nu är jag hemma en snabbis innan mamma kör mig till stationen :)
ja idag hann jag ju inte med alla lektioner jag va bara på spanskan där vi tittade på nån weird film
efter det va det bild också chill sen va det engelska prov men jag tror det gick ganska bra ändå
får hoppas på det bästa sen gick jag hem o åt och nu har jag packat ner typ sminket och det där och är redo för avfärd mot malöm ängelholm ovh lingvallen där jag kommer spendera den kommande helgen :D
ja nu ska jag inte ba bla så mycket men ha det så bra, det vet jag att jag kommer ha iaf om allt går bra med tågen och så då men det löser sig säkert! ;)
puss på er! :D♥
peace, i'm out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0