supers skillas

va som sagt ute och lekte med ejzan förut hihihihi super kul!
men kan ju lixom aldrig bli riktigt mogen men måste ju ha lite barn i sig!
men efter det så gick vi hem till vårt eget och jag bytte om för jag va genom blöt! ;)
sen gjorde jag lite mat åt mig och myste lite framför tven med mig själv (y)
nu har mamma precis kommit hem så ska gå o mysa lite med henne istället, hon jobbar ju som fan nu, den här tiden varie år är det henne moment to shine typ, hon jobbar till typ 8 varje dag även på nyårsafton fast då till typ 4 kanske kort dag. bra? nja lite jobbigt för man kan inte resa bort nu o fira nyår utomlands vilket va planen iår men jag ville inte åka utan mamma, kändes inte rätt som en morsgris jag är (a)
sorry för törr bloggning :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0