onsdag!

             tjaaa :)
japp idag vere onsdag slappis dagen!! :D
men först vare profil sen så möte jag och amanda emma och natahalia ;) <3
sen så drog jag och amanda och jojjo hem till jackie för att mulla han lr jaa jag kom bara mee för litte moralist stöd hahhaah och för att filma men det gick ju inte så bra då men hampus trode inte vi skulle hitta men det gjorde vi och det där med mullning kom litte senare för när vi hitta dom så spela vi litte mario och jag vann över hampus och john men inte jackie men jag tar han nästa gång xp
aa men sen så drog vi tbx till skolan och då mulla jag han mohahahahahha tror jag iaf jag kommer inte ihåg xD
men aa sen så vare no sen blere snöbollskrig :D
fast jag gjorde typ inge va såååå jävla kalt aså!!!!!
men sen blere spanska och sen hem med emma och byta till varmare kläder ;)
aa sen va jag litte med emma sen så gick hon hem så då blev deee mat och dator
och hallå va inte vårat sm lr dm uye på youtube ? ;o
aa men ses hejdå :)<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0