onsdag!

tjenare :D                                
idag vare skola igen...... men lugnt bara tre lektioner så ganska bra men ganska långe raster litte jobbit ;)
men va inte i skolan hela dagen bara typ litte mer än halva för mådde inte så bra men det är lugt ni behöver inte oroa er men tack ändå xp <3
aa men sen efter syslöjd och no så blere hem och sova :D sen vkna jag av att mamma ringde :@ bajs mamma
aa sen så sa hon att jag skulle plugga till proven och gå ut med hunden så det gjorde jaaa (gick inte ut med hunden då men heheheh;) aa sen plugga jaa so och matte och lyssna på musik
bra mix jaag vet xp nu blire väl dator ett tag och sen tv antagligen det vanliga lixom ;)
och juste jag tror antingen ida lindström eller julia stenberg ska fixe min bloggis hiihihiihihi :D men vet inte vem men aa vi får se tror ida efter som jag inte har fråga julia än heheheh ;D men det blir nog bra vilket som ;D <3
men nu ska jag återgå till mitt pluggande, NOT! men jag ska göra nåt iaf ;P

aja jag är så rolig (ööööh mena inte deeee xp)

hejdååååå :D<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0