Söndag!

hejsan!                
glömde lägga upp igår det blev litte damp med strömen så hehehehe blev inte så bra men lägger upp idag itället;P
aa men åkte till ikea med mamma igår då och sen köpte vi hårfärg oxå :D
aa men sen mär jag kom hem va jag tvungen att gå ut med hunden och det snöa och blåste ju inte lite utrå XD
omg så efetr det så gick jag i ide lr vad de heter ;P aa men sen ringde maja så kom hon så va vi lite och skratta
( bästa humorn !!!) aa sen så skulle vi spela sims och det gick ju inte så bra för strömmen gick hela tiden bokstavligen aså !!! aa så vi fick typ spara efetr varje liten ska vi gjorde hahahah bra !!!! :D
aa men sen blev det melodifestivalen hehheheheheheh :D aa jag tittar på melodifestivalen!
aa det va min lördag !!

och så kommer söndag då aa har inte gått så länga men färga precis håret :D
gud jag trode det skulle bli orange för smeten man lägger i hårt va aså riktigt orange !!!!
aa och nu så ska jag och mamma gå uppp till lidl och handla och jaaa jag hatar fortfarande lidl men mamma tvingar mej att förlja meee !!! :(

hejdå :D <3              


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0