torsdag!

                tjenare!
wiiie deee snart sportlov!!!! :D
aa dee börja mee matte trååkit gjorde inget men ändå och vi fick reda på hur no och matte provet gick och aa vad ska jag säge jag tabbba på båda hahahaha men ajaa vad gör man xp
men sen skulle vi ha snöbollskrig men jag va inte mee jag körde på det tora sidan hahaha aa du fattar;)
men så drog jag till ica och möte manda och vicky och maja och så satt vi på en litttten bänk där hahahh aaa
sen så blere svenska sen engelska aa och sen lunch och så lova jag att jag skulle va mee på snöbollskrig ändå heheh vet inte varför men aa sen så blev jag dränkt i snö och blev litte blött och kall hahah typ skaka hela dan sen efter deee xp
aa men sen blere syslöjd och so sen hem och tv och nu dator ;)
aa de va min dag hahaha

hejdå :)<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0