torsdag!

hejsan! :D                 
idag blere då skolan igen :D nej jag skojja men vi hade lång rast iaf ;)
aa så vi hade so prov idag då...
det gick väl bra tror jag kanske får typ 7/10 rätt lr nej jag vet inte gud det gick så jävla dåligt :(
men jag gick typ ut först av alla jag trode jag skulle gå ut sist typ :S
men aja sen när jag gick hem så va mamma hem för hon va sjuk så jag fick gå upp till den nya lidl då
(sååååååååå pinsammt) guuuuuuuud jag höl på att dö :(
aa sen blere hem och äta och sen blere och sätta sej och plugga till nästa prov som vi har imorgon i matte
jaaaaaaaaaa alla älskar matte prov :D INTE!!! '
men aja back to studying då hejdå :)<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0