i remeber when you lost your head

min dag började ju ganska bra, ja vaknade halv 1 typ jag sov i bara 10 timmar :o
menjag gjorde mig iordning o drog ner på stan med amanda
o snälla säga vad är bättre än att gå barfota!? :D
amanda köpte lite saker men själv är jag pank som vanligt -.-
men de är ju så gött idag så vi drog o badade i äleven men de va så jävla kallt så vi la oss o sola o prata istället
sen vid halv 4 ungefär så åkte vi till cassablanca o hyrde film som vi ska se ikvääl sen köpte jag en macka i så drog vi hem
nu har jag precis käkat upp min mack o tänker sitta framför datorn nu o bara chilla innan filmen :D

jag är nog död för den bilden men den är så jävla sött!!

HAHAHAH!

nej jag har inte skärt mig mandas hund bett mig hahah xd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0