you are just to lonley

jag hatar att jag inte har en egen dator som är min bara min, så varie dag när jag ska gå in på dator kan jag säga nu ska jag gå in på min dator!
men nej istället får man mötas av nej jag ska gå in på datorn de är allas dator!
när man tror att någon har kommit över sitt spelberoende tog dom bara ett års paus!

men nu har jag datorn o det är lite läskigt för nu inser jag hur databeroende jag är!
även om jag inte gör så myk på dator så känns det bara bättre än att göra nåt annat you know? ;o

men iaf jag har väl inte så myk att meddela om, jag tänker inte åka med imorgon, känns bättre att hitta på något här hemma istället, jag stannar nog inne istället! jag ju min opålitliga o sega dator :d

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0