looking down from my window above

bra mornar har ju ingen, iaf när jag talar för mig själv
och min morgon va ju som alla andra
jag vaknade runt 9 av att nån jävel ringde
men jag lyssnade ju inte så där jätte myk så det gick lite snett där haha..
men sen somna ja om och kravla mig upp runt halv 11
gick ner o satte mig vid tven med grött :)
vid 12 gjorde jag mig iordning o åkte o möte maja
vi fota lite o åkte till mc o köpte happy meal och satte oss vid örsholmen :)
mysigt var de! :)
men efter badet, som ändå va ganske skönt, blev det väldigt kallt
vid tre skulle maja på simmning så jag åkte hem o nu sitter jag i munkis o myser här själv ;d
senare ska jag på träning
men framförallt!! spanien spelar idag! :D
mot portugal då o jävlar om dom inte vinner aså då blir jag arg!
ajja nu ska jag kolla om det kommer nö bra på tven hihi
love lisi ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0