you con't make up your minde

aså det är sommarlov nu
det känns verkligen inte som det seriöst aså! ;o
känns ändå väldigt bra men ändå inte
för man kommer ju säkert inte se folk man vill se men ändå det är smällar man får ta
på söndag drar det iväg till grekland med familjen en vecka
ska bli jätte gött att komma bort från allt..
lite rädd för att det kommer regna!
då blir jag sur aså!
men hoppas det blir bra :)
hoppas jag kan se typ alla i sommar<3

vicky och julia i gbg typ 08<3
 
maja 08 oxå tror jag, så jävla sött aså! xo<3

bjuder på mej där!!

lilla linnea :)<3


Kommentarer
Postat av: VICKY

HAHHA oh vilka minnen !

måste få yttra mig om hur snygg man va när man va mindre du ;d <333

2010-06-12 @ 11:33:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0