fredag!!

                tja!! :)
fan va gött me fredag aså :D ingen skola på 2 hela dagar aa xp
men ja ladda inte upp igår jag orka inte så heheh jaa jag vet att jag är lat hahaha xp
men any way aa igår vare typ bara skola och sen träning typ aom alla dagar :P så vare typ ida oxå xp
men aa så skola då aså guud va snabbt idag gick då.. ;) aa så första vare massa lektioner och sen lunch sen så körde ja kotten med emma hapus och jackie men rudin fuska så ja och emma ville inte spela mer xp
aa så vi gick te gympan och träna för vi skulle visa upp vårt snär program idag och jaa de gick ju bra.. xp
men krille och dom va före oss så vi va iaf inte först först ;) aa ocg sen när jag kom hem så åkte jag typ direkt te träningen och den träningen gick fort aså skit!! ;o
aa sen åkte ja och handla me mamma och där träffa vi nåra vi kände så de tog ett tag att handla då men sen när vi kom hem så blere käk och tv sen typ dator resten av kvällen tror ja ;) aa..
hejdå<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0